නිතර ඇසෙන පැන

උකසක් සඳහා මට ලබාගත හැකි උපරිම මුදල කොපමණද?

රුපියල්. 172,000.00 කි

අවශ්‍ය ලියකියවිලි මොනවාද?

ජාතික හැඳුනුම්පත/ රියදුරු බලපත්‍රය/ විදේශ ගමන් බලපත්‍ර පිටපත්.

පොලී අනුපාතය කුමක්ද?

අපගේ පොලී අනුපාත 0.75 සිට ආරම්භ වන අතර කාලසීමාව අනුව වෙනස් වේ.

කොන්ත්‍රාත්තුව පියවීමට සහ ලිපි ආපසු ලබා ගැනීමට දින කීයක් ගතවේද?

ඔබට කොන්ත්‍රාත්තුව පියවා ලිපි කවුන්ටරය හරහා එදිනම ලබා ගත හැක.

ඔබට ශාඛා කීයක් තිබේද?

දිවයින පුරා ප්‍රධාන නගර තුල ශාඛා 31 ඇත

රන් ණය ලබා ගැනීමට මට ඇපකරුවෙකු අවශ්‍යද?

රන් ණය ලබා ගැනීමට ඇපකරුවෙකු අවශ්‍ය නොවේ.
ඔබට මේ පිළිබඳව තවත් පැහැදිලි කිරීම් අවශ්‍ය නම් කරුණාකර 011 757 7577 හරහා අප හා සම්බන්ධ වන්න.

මූල්ය තොරතුරු සහ KPI:
- අන්තර්කාලීන මුල්‍ය ප්‍රකාශන
- පාරිභෝගික සත්කාරය
- වාර්ෂික වාර්තා
- ණය ශ්‍රේණිගත කිරීම්

ස්ථාවර තැන්පතුවක් විවෘත කිරීමට අවශ්‍ය සුදුසුකම් මොනවාද?

ජාතික හැඳුනුම්පත / රියදුරු බලපත්‍රය සහිත වයස අවුරුදු 18ට වැඩි ඕනෑම පුද්ගලයෙකුට ඔරියන්ට් ෆිනෑන්ස් හි ස්ථාවර තැන්පතුවක් විවෘත කළ හැක.

ගිණුම ආරම්භ කිරීමට මා තැන්පත් කළ යුතු අවම මුදල කොපමණද?

රුපියල්. 5,000 කි

ස්ථාවර තැන්පතුවක් විවෘත කිරීමේ ප්‍රතිලාභ මොනවාද?

- ඉහළම ස්ථාවර තැන්පත් අනුපාත
- වේගවත් හා කාර්යක්ෂම සේවාවක්

ඉදිරිපත් කළ යුතු අනිවාර්ය ලේඛන මොනවාද?

සම්පුර්ණ කරන ලද අයදුම්පත, ජාතික හැඳුනුම්පත / රියදුරු බලපත්‍රය / විදේශ ගමන් බලපත්‍ර පිටපත්, KYC පෝරමය සහ වත්මන් ලිපිනය ජාතික හැඳුනුම්පතේ සඳහන් ලිපිනයට වඩා වෙනස් නම් බිල්පත් ඔප්පු ලේඛනයක්.

හවුල් ගිණුම් විවෘත කළ හැකිද?

ඔව්, ඔබට හවුල් ගිණුම් විවෘත කළ හැකිය.

හවුල් ගිණුම සඳහා ගිණුම මෙහෙයවන්නේ කවුද?

ප්‍රතිපත්ති ප්‍රකාශයේ දක්වා ඇති පරිදි මෙය තීරණය කරනු ලැබේ. මූලික වශයෙන් ගනුදෙනුකරුට ගිණුම ක්‍රියාත්මක කළ යුත්තේ කවුරුන්ද යන්න තීරණය කළ හැකිය.

මම ශ්‍රී ලංකාවෙන් පිටත පදිංචිව සිටින්නේ නම් මම ගිණුමක් විවෘත කරන්නේ කෙසේද?

අදාළ ස්කෑන් කරන ලද ලේඛන/අයදුම්පත් විද්‍යුත් තැපෑලෙන් යොමු කළ යුතු අතර ශ්‍රී ලංකාවේ අපගේ බැංකු ගිණුමකට මුදල් මාරු කළ හැකිය. ගිණුම විවෘත කළ දින සිට වැඩ කරන දින 7ක් ඇතුළත මුල් ලේඛන OFPLC වෙත ඉදිරිපත් කළ යුතුය.

මෙම තොරතුරු රහසිගත වේද?

ඔව්, 2011 අංක 42 දරන මූල්‍ය ව්‍යාපාර පනතේ 61 වැනි වගන්තිය යටතේ සියලුම ගනුදෙනු සම්බන්ධ තොරතුරු රහසිගතව තබා ගනු ඇත. අධිකරණයක් මගින් හෝ වෙනත් ඕනෑම ලිඛිත නීතියකට අනුකූලව තොරතුරු බලධාරීන්ට හෙළි කළ හැක.

වර්තමාන පොලී අනුපාත මොනවාද?

කරුණාකර මෙහි ක්ලික් කරන්න

ගිවිසුම්ගත තැන්පතු කාලය තුළ පොලී අනුපාතය වෙනස් වුවහොත් කුමක් සිදුවේද?

සේවාලාභියා සහ OFPLC අතර අත්සන් කර ඇති සම්බන්ධතාව අනුව ගාස්තු පවතිනු ඇත.

දැනට තැන්පතු භාර ගන්නා කාල සීමාවන් මොනවාද?

කරුණාකර මෙහි ක්ලික් කරන්න

සමාගමේ ණය ශ්‍රේණිගත කිරීම යනු කුමක්ද?

LRA ශ්‍රේණිගත කිරීම - BB+ ස්ථාවර

නාමිකයා වෙනස් කළ හැකිද?

ඔව්. සියලුම ඉල්ලීම් ලිඛිත ආකෘතියකින් ලබා දිය යුතුය. නව නාමයෝජනා පත්‍රයක් OFPLC වෙතින් ලබාගෙන පිරවිය යුතුය.

හවුල් ගිණුමක නාමිකයා වෙනස් කළ හැකිද?

ඔව්. ගිණුමේ සියලුම හවුල් හිමියන් ලිඛිත ලිපියක් මගින් නව නාමිකයා නම් කළ යුතුය.

තැන්පත්කරු මිය ගියහොත් කුමක් සිදුවේද?

නාමිකයාට පහත ලියකියවිලි ඉදිරිපත් කර අරමුදල ඔහුගේ/ඇයගේ ගිණුමට මාරු කර ගත හැක.
- නාමිකයා හඳුනා ගැනීම
- තැන්පතු සහතිකය
- තැන්පත්කරුගේ මරණ සහතිකයේ සහතික කළ පිටපත
- නාමිකයා විසින් දිවුරුම් ප්‍රකාශය
- නාමිකයාගෙන් උපදෙස් ලිපිය
- බැංකු ගිණුම් විස්තර

මම නව ගිණුමක් විවෘත කරන විට මට සහතිකයක් ලැබේද?

ඔව්, OFPLC පහත විස්තර සහිත සහතිකයක් නිකුත් කරනු ඇත.
- ගිණුම් අංකය
- තැන්පත්කරුගේ විස්තර
- තැන්පතු මුදල
- කල් පිරෙන දිනය
- බලයලත් අත්සන්

මට එය නැති වුවහොත් හෝ අස්ථානගත වුවහොත් නව ස්ථාවර තැන්පතු සහතිකයක් ලබා ගත හැකිද?

ඔව්, පහත ලේඛන OFPLC වෙත ඉදිරිපත් කිරීමෙන් අනුපිටපත් සහතිකයක් ලබා ගත හැක.

- තැන්පත්කරුගේ ඉල්ලීම් ලිපිය
- නොතාරිස්වරයෙකුගේ දිවුරුම් ප්‍රකාශයක්.

මුදල් තැන්පත් කිරීමට ඇති ක්‍රම මොනවාද?

- ළඟම ඇති ශාඛාවකින්
- අරමුදල් මාරු කිරීම
- ගෙවීම් පරීක්ෂා කරන්න
- බැංකු කෙටුම්පත

කල්පිරීමට පෙර මගේ ස්ථාවර තැන්පතු ආපසු ලබාගත හැකිද?

ඔව්. ඔබට පෙර දැනුම්දීමකින් තොරව නමුත් වට්ටම් සහිත පොලී අනුපාතයක් සමඟින් තැන්පතුව ආපසු ලබාගත හැකිය. කෙසේ වෙතත්, ඔබට ඔබේ ස්ථාවර තැන්පතුවලට එරෙහිව ණයක් ලබා ගත හැක.

ජ්‍යෙෂ්ඨ පුරවැසි ගිණුමක් විවෘත කළ හැක්කේ කාටද?

ජාතික හැඳුනුම්පත / රියදුරු බලපත්‍රය සහිත වයස අවුරුදු 60ට වැඩි ඕනෑම පුද්ගලයෙකුට ඔරියන්ට් ෆිනෑන්ස් හි ජ්‍යෙෂ්ඨ පුරවැසි ස්ථාවර තැන්පතුවක් විවෘත කළ හැක.

ඔබ තැන්පතු සඳහා මාසික පොලී ගෙවනවාද?

ඔව්, පොලිය මාසිකව හෝ කල් පිරෙන විට ගෙවිය හැක

අලුත් කිරීම් ක්‍රියා කරන්නේ කෙසේද?

පාරිභෝගිකයා එම මුදල වෙනත් සැලසුමකට තැන්පත් කිරීමට හෝ මුදල් ආපසු ගැනීමට ඉල්ලා සිටින්නේ නම් මිස ගිණුම ස්වයංක්‍රීයව අලුත් වේ.

කල් පිරෙන විට තැන්පතුව ආපසු ලබාගත හැක්කේ කෙසේද?

කල් පිරෙන විට තැන්පතුව ආපසු ගැනීම සඳහා ඉල්ලීම් ලිපියක් සමඟ FD සහතිකය භාර දීමෙන් ඔබට තැන්පතුව ඉවත් කර ගත හැක.

මගේ තැන්පතුවට එරෙහිව ණයක් ලබා ගත හැකිද?

ඔව්. ප්‍රාග්ධන වටිනාකමින් 70% සිට 90% දක්වා ඔබේ තැන්පතුවට එරෙහිව ඔබට ණයක් සඳහා ඉල්ලුම් කළ හැකිය.

ණයක් ලබා ගැනීමට අවශ්‍ය ලියකියවිලි මොනවාද?

- ස්තාවර තැන්පතු සහතිකය
- ණය අයදුම් පත්‍රය

කල්බදු පහසුකමක් ලබා ගත හැක්කේ කාටද?

වයස අවුරුදු 18 ට වැඩි ඕනෑම පුද්ගලයෙකු හෝ ආපසු ගෙවීමේ හැකියාව ඇති වත්කමක් අත්පත් කර ගැනීමට කැමති සංවිධානයක් කල්බදු සඳහා අයදුම් කිරීමට සුදුසුකම් ලබයි.

ඔරියන්ට් ෆිනෑන්ස් වෙතින් ලීසිං ලබා ගැනීමේ වාසි මොනවාද?

- කඩිනම් සේවාව
- අවම ලියකියවිලි
- සුදුසු/ දැරිය හැකි මාසික වාරික

කල්බදු ගත හැකි වාහන වර්ග මොනවාද?

- කාර්
- වෑන්
- බස්
- ලොරි
- ත්‍රිරෝද රථය

පාවිච්චි කළ වාහන සඳහා ලීසිං පහසුකමක් සඳහා මට ඉල්ලුම් කළ හැකිද?

ඔව් ඔබට ලබා ගත හැක.

පහසුකම් ලබා ගත හැකි උපරිම කාල සීමාව කුමක්ද?

අවුරුදු 6 යි

කල් පිරෙන දිනට පෙර මගේ කොන්ත්‍රාත්තුව පියවා ගත හැකිද?

ඔව්. හිඟ මුදල් ගෙවීමෙන් ඔබට සැමවිටම කොන්ත්‍රාත්තුව සම්පූර්ණයෙන්ම පියවා ගත හැකිය.

ඉදිරිපත් කළ යුතු අනිවාර්ය ලේඛන මොනවාද?

- අයදුම්කරුගේ සහ ඇපකරුවන්ගේ ජාතික හැඳුනුම්පත් පිටපත්
- ආදායම් සනාථ කරන ලියකියවිලි
- ලිපිනය සනාථ කරන ලියකියවිලි
- වාහනය/උපකරණ විකුණන පුද්ගලයාගෙන් ඉන්වොයිසිය

මූලික ගෙවීම කුමක්ද?

මූලික ගෙවීම වෙනස් වේ.

කල්බදු පහසුකමක් ලබා ගැනීමට කොපමණ කාලයක් ගතවේද?

අවශ්‍ය ලියකියවිලි නියමිත වේලාවට ඔරියන්ට් ෆිනෑන්ස් වෙත ඉදිරිපත් කරන්නේ නම් වැඩ කරන දින 2ක් ඇතුළත ලීසිං පහසුකම ලබා දිය හැක.

වාහන රක්ෂණය ගැන කුමක් කිව හැකිද?

ලීසිං කාලය තුළ වාහනය සම්පූර්ණයෙන්ම රක්ෂණය කළ යුතුය. පාරිභෝගිකයාට කැමති සේවා සපයන්නෙකු තෝරාගත හැක.

ලීසිං ගැන වැඩි විස්තර ලබා ගැනීමට මා කළ යුත්තේ කුමක්ද?

අපගේ ක්ෂණික ඇමතුම් අංකය 011 757 7577 අමතන්න

ඇමතුමක් වෙන් කරගන්න

කරුණාකර පහත ඇති පෝරමය පුරවන්න, අපි පැය 24ක් ඇතුළත ඔබ අමතන්නෙමු.

    service-form-banner-image